2014. június 4., szerda

Rogán nem szedi fel a kutyaszart

Nem vagytok túl akítvak sztorik beküldésében, így volt egy kis szünet, de jött egy újabb történet a Pasa Park környékéről. Ime: Kedves Politikusfigyelő! Én is olyan szerencsés, avagy bizonyos szempőontból szerencsétlen flótás vagyok, hogy a közelemben lakik Rogán Antal. Én is sokszor látom Rogán Krumplit kutyasétáltatókkal, de az egyik este a nagyhatalmú farkcióvezető maga sétáltatta tacskóját. A Pasa Park körnxyékén rendezett, kutyaszar mentes utcák találhatóak, mert mindenki, így magam is, ha kutyát sétáltatok, felszedem a kutyapiszkot.

Nem tesz azonban így a belváros megszépítésére oly büszke polgármester. Épp a házunk előtt végezte el a dolgát Krumpli,. amikor hazaértem, s meglepve láttam, hogy Rogán otthagyja a kutyapiszkot, utána is szóltam, hogy lehet, Szakonyfaluban ez így szokás, de nálunk nem. Persze ügyet se vetett e beszólásomra, cinikusan mosolyogva továbbment.í" - írta Béla álnevű olvasónk.

Ha hasonlót látsz, fényképezd le, írd meg, küld el! politikusfigyelo@gmail.com

3 megjegyzés:

  1. Pedid a csipás Tóninak nem is kellene mélyre hajolni, hiszen a gazdájánál is mélyebb növésű.

    VálaszTörlés
  2. könnyebb benyalnia

    VálaszTörlés
  3. A nyers kőig nyalatnám fel a szart az arRogáns kis cserépedénnyel.

    VálaszTörlés